اخبار پورتال استان زنجان
X

نمایش جزئیات مطلب

ارتباط ویژه زائران اربعین به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت

سامانه اعلام وضعیت ویژه زائران اربعین برای ثبت و مشاهده وضعیت و ارتباطات زائرین بدون نیاز به اینترنت و به صورت رایگان ارائه شد.

ارتباط ویژه زائران اربعین به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت

به گزارش روابط عمومی بانک ملی استان زنجان، یکی از مشکلات زائران ایرانی در سال‌های گذشته در ایام اربعین، برقراری ارتباط در کشور عراق با ایران یا داخل عراق بود. امسال اپلیکیشن بله با همکاری سامانه ستاره ۵۰۰ توانسته است این مشکل را حل کند و به صورت کاملا رایگان در اختیار عموم قرار دهد.
زائران اربعین می‌توانند با نصب یا بروزرسانی اپلیکیشن بله (از گوگل پلی یا کافه‌بازار) و بدون نیاز به خرید سیم‌کارت عراقی و از طریق سیم‌کارت‌های همراه اول و ایرانسل در ایران و عراق، وضعیت خود را ثبت و یا وضعیت عزیزان خود را مشاهده کنند.
مهدی دویران روابط عمومی بانک ملی استان زنجان خاطر نشان کرد: زائران ایرانی برای برقراری ارتباط با خانواده و آشنایان خود دیگر لازم نیست سیم‌کارت عراقی خریداری کنند و تنها از طریق سیم‌کارت‌های ایرانی خود می‌توانند به‌راحتی، به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به اینترنت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
این ویژگی در صفحه ویترین اپلیکیشن بله در دسترس کاربران قرار دارد و زائران برای استفاده از آن باید آخرین نسخه این اپلیکیشن را از بازارهای معتبر اندرویدی نصب یا به‌روزرسانی کنند.
پیام رسان« بله» علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت اقساط، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و ... را نیز داراست.
پیام رسان «بله» برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون کاربران 4میلیون نفری بله می‌توانند از مبدا 21 بانک، به تمام بانک‌های عضو شتاب، بدون دانستن شماره کارت مقصد کارت به ‌کارت انجام دهند.
پیام رسان «بله» امکان تازه ای برای کاربرانش فراهم کرده که بتوانند در کمترین زمان و کاملا با انتخاب خود نیت خیرخواهانه شان را به نیازمندان واقعی جامعه عملیاتی کنند.
«بله» را می توان یکی از منحصر به فردترین محصولات این بانک در 91 سال گذشته از زمان فعالیتش دانست که به عنوان پیام رسان داخلی برتر توسط شورای عالی فضای مجازی کشور نیز معرفی شده است.
اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد و با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنش‌های مالی مشتریان نظام بانکی دارد.

 

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

آرشیو اخبار استان

دسته ها

آرشیو خدمات دستگاه ها

دسته ها

دی ان ان