ارائه 22 خدمت توسط شرکت گاز؛ تسریع خدمات رسانی شرکت گاز زنجان با روشهای الکترونیکی مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با استفاده از روشهای نوین الکترونیکی، خدمات رسانی به مشترکین گاز در استان تسریع شده است که موجب صرف جویی در هزینه و زمان صرف شده برای دریافت خدمات وکاهش تردد درون شهری میشود. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، رحیم سلیمانینژاد با اشاره به ارائه 22 نوع خدمت متنوع توسط شرکت گاز به مشترکین اظهار داشت: کسب رضایتمندی مشترکین از جمله اولویتهای شرکت گاز است که با بهره گیری از بسترهای خدمات غیر حضوری در قالب سامانههای اینترنتی و تلفنی زمینه ارتقاء خدمات رسانی را فراهم میسازد. وی با بیان اینکه، با ایجاد شیوههای نوین در برقراری ارتباط و ارائه خدمات، فاصلهها دیگر مفهوم خود را از دست داده و روابط سنتی قدیمی در دنیای ارتباطات کنونی پاسخگوی نیازهای مشترکین و متقاضیان جدید نیست، افزود: امروزه با توجه به شرایط کنونی زندگی، بدون استفاده از تکنولوژی و شیوههای نوین الکترونیکی در ارائه خدمات نمیتوان به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کرد. مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان سرعت بخشيدن در امر خدمت رساني، پاسخگويي مناسب و تكريم ارباب رجوع را از جمله اهداف استفاده از بسترهای خدمات غیر حضوری برشمرد و یاد آور شد: استفاده از ارتباطات نوین و به روز، مسیر کسب رضایتمندی مشترکین گاز و رسیدن به اهداف برنامهریزی شده را هموار میسازد. سلیمانینژاد با بیان اینکه شرکت گاز استان زنجان یکی از سازمانهای پیشگام در ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است، ادامه داد: مشترکین گاز زنجانی میتوانند بدون مراجعه حضوری به شرکت با استفاده تلفن همراه، شبکه اینترنت، تلفن بانک، خودپرداز و دفاتر پیشخوان دولت نسبت به پرداخت قبوض گاز خود اقدام نمایند. وی اشتراک پذیری مشترکین جزء، ارائه قبض المثنی، ارائه استعلام بدهی ( تسویه حساب )، ارائه استعلام سازمانها ( دفترخانه رسمی/ شهرداری ها )، درخواست تغییرنام مشترک جزء، اصلاح آدرس مشترک جزء، ثبت رقم کنتورمشترک جزء عدم حضور در محل به هنگام مراجعه مامور شرکت گاز) و اصلاح قبض مشترکین گاز را از جمله خدمات 22 گانه شرکت گاز خواند و افزود: درخواست جمع آوری علمک، تغییرظرفیت (تغییرلوله کشی/ تغییرتعداد واحد )، درخواست تغییرنوع مصرف مشترکین گاز، رفع اشکال قبض گاز، درخواست نصب علمک جدید، تست کنتورگاز، قطع جریان گاز مشترکین، جمع آوری تجهیزات، وصل مجدد جریان گاز مشترکین، تفکیک کنتورگاز، درخواست تعویض کنتور گاز، اقاله یا فسخ قرارداد و ارائه جزئیات محاسبه صورتحساب از دیگر خدماتی است که شرکت گاز زنجان به مشترکین خود ارائه میدهد و متقاضییان و مشترکین گاز میتوانند با استفاده از خدمات الکترونیکی و غیر حضوری در دفاتر پیشخوان دولت از آنها استفاده کنند. کاربر: شرکت گاز استان زنجان - سمیه جعفری دسته ها: اخبار گروه زیربنایی, شرکت گاز استان زمان: دوشنبه, 07 خرداد,1403 بازدید: 3 کلمات کلیدی: اخبار دستگاههای اجرایی استان شرکت گاز استان زنجان پورتال استانداری زنجان.اخبار دستگاه های اجرایی تسریع خدمات رسانی ارائه خدمات الکترونیکی