نمایش جزئیات مطلب

اعلام جرئیات خدمات غیرحضوری (طرح 3070)

طرح 3070 سازمان تامین اجتماعی سبب کاهش مراجعات و افزایش رضایتمندی جامعه هدف خواهد شد.

اعلام جرئیات خدمات غیرحضوری (طرح 3070)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان مسعود علیاری مدیر کل تامین اجتماعی استان طی خبری ، طرح نوین سازمان تامین اجتماعی را تشریح و اظهار داشت :

بر این اساس 30 خدمت مهم و پر مخاطب سازمان تامین اجتماعی از طریق سامانه خدمات غیر حضوری به نشانی

http://es.tamin.ir

قابل ارائه است

وی اعلام داشت : با توجه به ضرورت توسعه خدمات غیر حضوری به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ،و لزوم اجرای سیاستهای دولت در راستای توسعه خدمات غیر حضوری و دسترسی سهل و آسان مخاطبان ، سازمان را بر آن داشت تا خدمات الکترونیکی خود را برای آرامش و رفاه شرکای اجتماعی وجلوگیری از شیوع کرونا توسعه و گسترش دهد که اجرای طرح 3070 نیز به همین منظور طراحی شده است و بر اساس آن سازمان 30 نوع خدمت خود را  غیر حضوری و الکترونیکی کرده و از 96 میلیون مراجعه حضوری مخاطبان 70 میلیون کاسته خواهد شد .

وی استقرار طرح 3070 را منشا تحولات موثر و مفید در سطح سازمان و در نزد مخاطبان آن دانست و عنوان نمود : هر چه سازمان تامین اجتماعی در کار های زیر بنایی موفق تر عمل کند ، چشم انداز و آینده درخشان تری پیش روی کارکنان و مخاطبان خواهد داشت .

مدیر کل استان با تاکید بر اهمیت اجرای بهینه و به موقع طرحهای معرفی شده و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مراجعین و جامعه بیمه شدگان سازمان ، نقش مشاوران در راهبری و هدایت امور طرح 3070 در شعب را بسیار اثر گذار و تعیین کننده توصیف نمود و گفت : شناساندن طرح اطلاع رسانی مستمر و جامع ، تلاش بی وقفه کارکنان سازمان و استفاده از نیروهای آموزش دیده و با انگیزه به منظور راهنمایی مراجعه کنندگان ، لازمه موفقیت این طرح خواهد بود .

علیاری اظهار داشت : با توسعه خدمات غیرحضوری،کارفرمایان ،بیمه شدگان ومستمری بگیران درهر زمانی  ومکانی می توانند خدمات مورد نیاز خود را به آسانی وبه صورت دیجیتال دریافت کنند.  

 وی با بیان این که تا کنون 30 خدمت از جمله پرداخت هدیه ازدواج، ثبت خاتمه کفالت فرزندان اناث ، ابلاغ غیر حضوری احکام مطالباتی ، ابلاغ مفاصا حساب ماده 38 تامین اجتماعی ،استعلام وضعیت دریافت مستمری ، استعلام وضعیت بیمه ای بیمه شدگان ، ثبت نام غیر حضوری افراد تبعی توسط بیمه شده اصلی ، درخواست تکمیل سوابق حق بیمه به صورت کسری از ماه ، انعقاد قرارداد بیمه اختیاری ، توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام ومکاتبات الکترونیکی،مشاهده جزئیات وگردش حساب بدهی،اعتراض غیرحضوری کارفرما به بدهی وتعیین واعلام زمان رسیدگی، پرداخت غیرحضوری غرامت دستمزد ایام بیماری،سرویس احتساب سوابق دوران خدمت سربازی ،اخذ الکترونیکی درخواست وصدور هوشمند وابلاغ مفاصاحساب ،ارتقاء سامانه دریافت لیست حق بیمه، انعقاد قرار دادبیمه صاحبان وحرف مشاغل آزاد، درخواست غیرحضوری کمسیون پزشکی ،کمک هزینه مراسم ترحیم،برقراری وپرداخت غیرحضوری بیمه بیکاری،درخواست غیرحضوری کفالت، درخواست برقراری غیرحضوری مستمری بازماندگان، تعهد نامه غیرحضوری فرزندان دختر بازماندگان در خصوص تداوم پوشش بیمه ای ،تقسیط غیرحضوری ونظام مند بدهی های قبل از صدور اجرائیه ،پرداخت برخط بدهی واحتساب آنی واریزی در حساب کارفرما ،دریافت عکس از پایگاه سازمان ثبت احوال کشور بصورت غیرحضوری،دریافت گواهی پرداخت حق بیمه ساختمانی وپرداخت غیرحضوری حق بیمه کسری از ماه از ابتدای اجرای این طرح ، عملیاتی شده گفت ؛ با راه اندازی 30 سرویس کاملا غیر حضوری ، 70 درصد مراجعات به شعب تامین اجتماعی حذف وبر همین اساس این طرح 3070 نامگذاری شده است .

وی بابیان این که مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به شماره 1420 نیز آماده ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به مردم است ، خاطر نشان کرد : تمام این زیر ساخت ها به منظور حفظ سلامتی مردم و مخاطبان تامین اجتماعی آماده شده و دیگر برای دریافت خدمات 30 گانه نیاز به مراجعه حضوری نیست .  

زمان:
بازدید: 517