روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان رتبه برتر وزارت نیرو را کسب کرد در نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در رقابت با 130شرکت تابعه وزارت نیرو، رتبه نخست ارتباط با رسانهها و رتبه سوم ارتباط با پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، در آیین پایانی این جشنواره که با حضور وزیر محترم نیرو، مدیران ارشد وزارت نیرو و ریاست دانشگاه علامه طباطبایی، هیات داوران نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومیها، مدیران عامل شرکتهای توزیع استانهای منتخب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان و مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور برگزار شد، لوح سپاس و تندیس برترین روابط عمومی صنعت آب و برق کشور در ارتباط با رسانهها و لوح سپاس رتبه سوم ارتباط با پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو به روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اهدا شد. در آیین پایانی نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور که صورت زنده از شبکه خبر نیز پخش میشد، وزیر نیرو طی سخنانی روابط عمومی را پل ارتباطی بین اربابرجوع و سازمان برشمرد و گفت: ما امروزه نیازمند تقویت هر چه بیشتر مبانی ارتباطی خود با جامعه هستیم، چرا که اعتماد عمومی مهمترین سرمایه ماست. رضا اردکانیان با تاکید بر اینکه روابط عمومی تمامی شرکتها نیازمند یک بازبینی کامل در وظایف خود هستند، ادامه داد: در دوران مدیریت توامان عرضه و تقاضا انتظار داریم همفکری مناسبی صورت بگیرد تا نقش روابط عمومیها در این دوران مشخص گردد. وی با تاکید بر اینکه در دوره مدیریت مصرف، روابط عمومیها تخصصیترین بخش را بر عهده دارند، بیان کرد: این مجموعه نیازمند داناترین، با انگیزهترین و فعالترین نفرات هر سازمان است تا پستهای روابط عمومی را پر کنند. اردکانیان خاطرنشان کرد: دوره آنکه مدیران بدون پست را راهی روابط عمومی کنیم گذشته است. در روابط عمومیها نیازمند متخصصترین افراد هستیم چرا که اصلیترین جبهه کار ما با مردم است و این دفاتر نقش مهمی را در ارتباط بین این دو بخش ایفا میکنند. وی با تاکید بر اینکه نیازمند بازبینی عمیق ارتباط با مردم هستیم، ادامه داد: مسئولیت مشترک تمامی ما افزایش احساس رضایتمندی در مردم است که نقش روابط عمومی در این عرصه بسیار بالاست و امکان تدوین و طراحی فعالیتهای بسیار زیادی در این بخش وجود دارد. وزیر نیرو استمرار یک مسئولیت در شرایط بیانگیزگی را خیانت دانست و افزود: وزارت نیرو جریان پویای مداوم است و هر لحظه به وزیر و مدیر باانگیزه، فعال و پویا نیاز دارد. اردکانیان با تاکید بر اینکه آماده اصلاحات ساختاری در روابط عمومیها هستیم، بیان کرد: در دوره جدید فعالیت وزارت نیرو مرکز امور اجتماعی آب و انرژی در این وزارتخانه شکل گرفته است و روابط عمومیها میتوانند با یک تجدیدساختار شاخه استانی این مراکز اجتماعی را دنبال کنند. گفتنیاست نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق در 13 محور ارتباط با رسانه ها، ارتباطات درون سازمانی، مستندسازی، پژوهش، مدیریت و برنامه ریزی، فرهنگسازی، ارتباط با پاون، آموزش همکاران، حضور در فضای مجازی، تبلیغات محیطی، جشنواره و نمایشگاه، نوآوری و خلاقیت و رادیو و تلویزیون با حضور 130 شرکت تابعه وزارت نیرو مورد ارزیابی هیات داوران متشکل از مهدخت بروجردی، حسینعلی افخمی، داود زارعیان و محمدمهدی فتورهچی قرار گرفت. همچنین در حاشیه این همایش نیز کارگاه ارتباط با رسانهها؛ آسیبها و راهکارها توسط مهدخت بروجردی، کارگاه ویژگیها و ملاحظات تکنیک های اقناعی در آموزش های مبتنی بر تصویر توسط محمدمهدی فتورهچی و کارگاه برنامهریزی استراتژیک روابط عمومی توسط داودزارعیان برگزار شد. کاربر: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان - علی زرگری دسته ها: شرکت توزیع نیروی برق زنجان زمان: دوشنبه, 28 مرداد,1398 بازدید: 286 کلمات کلیدی: روابط عمومی جشنواره پورتال زنجان رسانه اخباردستگاههای اجرایی استان زنجان برق زنجان