نمایش جزئیات مطلب

سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات مردمی شرکت توزیع برق زنجان راه اندازی شد

مديرعامل شرکت توزيع برق استان زنجان علاوه بر پاسخگویی به درخواست هاي شهروندان در خصوص حوزه برق با حضور در مرکز سامد استانداری، از راه اندازی سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات مردمی شرکت توزیع برق زنجان خبر داد.

سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات مردمی شرکت توزیع برق زنجان راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، مهندس علیزاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت با حضور در مرکز سامانه الکترونيکي ارتباط مردم و دولت (سامد) از طريق خط ارتباطي 111 به سوالات و تماس هاي مردمي پيرامون شبکه توزيع برق استان زنجان پاسخ داد.
در اين ارتباط مستقيم با مردم که در راستاي اجراي نظام نامه مديريت ارتباطات مردمي در بستر سامد و در جهت تحقق مصاديق حقوق شهروندي با هدف تعامل مردم و دولت و پاسخگويي به درخواست ها و مشکلات مشترکان برق استان زنجان برگزار شد، عليرضا عليزاده، مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان، ايجاد فرصت ارتباط مستقيم با مسوولان براي اقشار جامعه را مهم دانست و افزود: انرژي برق به عنوان يکي از فراگيرترين انرژي‌هاي مورد نیاز مردم در 100درصد جامعه شهری  99و نیم درصد جامعه روستایی استان جریان دارد و اين جريان بزرگ با توجه به گستردگي آن بيشترين ارتباط را با شهروندان ایجاد کرده است و پاسخگويي به درخواست‌هاي شهروندان و ايجاد رضايت براي مصرف‌کنندگان برق هدف اصلي شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان است.
عليزاده تاکيد کرد: درخواست‌هايي که از سوي شهروندان در تماس با اين سامانه مطرح شده است با پيگيري واحدهاي مربوط پس از به سرانجام رسيدن از سوي دفتر حقوقي و رسيدگي به شکايات شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان اطلاع‌رساني خواهد شد.
مدیرعامل توزیع برق زنجان از راه اندازی سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات مردمی این شرکت خبر داد و افزود: دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات این شرکت در راستای کاهش مراجعات حضوری مردم و تکریم ارباب رجوع "سامانه پیامکی" در بخش رسیدگی به شکایات را با موفقیت راه اندازی نموده است .با این توضیح که متقاضیان به محض ثبت نامه های مردمی، بدون مراجعه حضوری و توسط ارسال پیامک ازسوی این دفتر، از مراحل ثبت و رسیدگی و پاسخگویی به درخواست خود اطلاع می یابند.
 

زمان:
بازدید: 712