مدیرکل آموزش فنی و حرفهای استان زنجان در مرکز پاسخگویی سامد حضور یافت پاسخگویی ادارهکل آموزش فنی وحرفهای استان زنجان به مردم از طریق سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ) با حضور مدیرکل به گزارش روابط عمومی ادارهکل آموزش فنی وحرفهای استان زنجان: با هدف پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی وحرفهای استان زنجان، در مرکز پاسخگویی سامد(سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت) حضور یافتند و پاسخگوی تماسهای تلفنی مردم در حوزه آموزش، مهارتآموزی، دورهها، رشتهها و حرف آموزشی، اشتغال، صدور گواهینامهها و ..... بودند محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی وحرفهای استان زنجان اظهار کرد: سامانه سامد بستر ارتباطی بین مردم و دولت است که یکی از ایدههای بسیار ارزنده در راستای خدمتگذاری به مردم محسوب میشود. مدیرکل آموزش فنی وحرفهای استان زنجان بیان داشت: با توجه به گستردگی طیف مخاطبین آموزشی فنی وحرفهای استان زنجان اعم از مهارتآموزان، کار جویان، روستاییان، عشایر، دانشجویان فارغ التحصیل، سربازان، کارکنان بنگاههای اقتصادی و ... سامد فرصتی مغتنم در راستای خدمت رسانی به مردم میباشد. محمدرضا انصاری، خدمت رسانی به مردم و ارائه پاسخ به موقع به درخواستهای مردمی را از اولویتهای کاری خود دانست. ایشان بیان داشت: باعنایت به مسؤولیت اجتماعی و خدمات رسانی، شفافسازی و پاسخگویی به موقع در کمترین زمان به ذینفعان ازاهداف تعالی این سازمان بوده واین امر با هدف افزایش رضایتمندی ذینفعان صورت میپذیرد. شایان ذکراست : سامانه پاسخگویی سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور با شماره تلفن 111 میباشد که آحاد ملت سربلند ایران، در هر جای کشورعزیزمان میتوانند ایدهها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود از دولت را با آن مطرح کنند. کاربر: روابط عمومی ادارهکل آموزش فنی و حرفهای استان زنجان دسته ها: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زمان: دوشنبه, 06 اردیبهشت,1400 بازدید: 177 کلمات کلیدی: پورتال استان زنجان اداره کل آموزش فنی و حرفهای استان زنجان اخبار دستگاههای اچرایی استان زنجان حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفهای استان زنجان در مرکز پاسخگویی سامد،