مردم استان زنجان 79درصد خدمات مربوط به برق را بصورت غيرحضوري انجام مي دهند به گزارش دفتر روابط عمومي شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان، عبدالله نثار معاونت فروش و خدمات مشترکين، در گفتگو با روابط عمومي اظهار داشت : به دليل شيوع ويروس كرونا و در راستاي كاهش حضور ارباب رجوع در شركت و امورهايي اجرايي ومحقق ساختن دستورالعمل هاي ستاد كرونا از ابتداي سال جاري به غير از بسترهاي موجود ارائه خدمات الكترونيكي (سايت شركت ، سامانه سبز زنجان و دفاتر پيشخوان دولت ) ، دفتر خدمات غيرحضوري تلفني شركت راه اندازي گرديد.. وي با بيان اين که با افتتاح مرکز ارائه خدمات غير حضوري 121، بازخورد خوبي از سوي مردم شريف استان زنجان گرفته شده، خاطر نشان کرد: با آغاز فعاليت مرکز خدمات غير حضوري تلفني 121 ميزان استفاده از خدمات غير حضوري نسبت به سال گذشته افزايش چشمگيري داشته است. گفتني است از ابتداي سال جاري تاکنون از تعداد کل 3965 خدمت ارائه شده در حوزه خدمات پس از فروش مشترکين برق استان زنجان، 3439 خدمت به صورت غير حضوري در 5 ماه اول سال 99 دريافت شده است. کاربر: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان - علی زرگری دسته ها: شرکت توزیع نیروی برق زنجان زمان: ﺳﻪشنبه, 28 مرداد,1399 بازدید: 170 کلمات کلیدی: پورتال استانداری توزیع برق خدمات غیر حضوری خدمات مشترکین