نقش روابط عمومی در توسعه سازمان ها بی بدیل است در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره روابط عمومی های برتر و مدیران برتر دستگاه های اجرایی استان اکبر باقری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در مصاحبه با خبرنگارصدا و سیمای زنجان گفت: نقش روابط عمومی در توسعه سازمان ها بی بدیل است. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، باقری با اشاره به اهمیت بهبود تعاملات بین سازمان و جامعه تحت پوشش آن افزود: یکی از مهم ترین وظایف یک روابط عمومی پویا و فعال، تلاش برای انتشار فعالیت ها و اهداف سازمانی و برانگیختن توجه عمومی نسبت به عملکرد آن سازمان یا مجموعه می باشد ، البته باید ارتباط دو سویه باشد و مشکلات و چالش ها هم به گوش مدیران برسد تا درصدد رفع و حل آن باشند. وی ادامه داد : به هر میزان روابط عمومی قوی تر عمل کند موجب افزایش رضایت مندی می شود و یکی از ابزارهای روابط عمومی اطلاع رسانی در سایت و شبکه های اجتماعی به جمعیت تحت پوشش است که باید با قدرت و با برنامه در جهت اقناع گیرندگان خدمات گام بردارد. شایان ذکر است، در این مراسم محسن افشارچی استاندار زنجان از اکبر باقری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان به جهت کسب عنوان مدیر برتر رسانه ای استان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل نمود. کاربر: شركت آب منطقه ای زنجان - غلام آزاد دسته ها: اخبار گروه تولیدی, شرکت آب منطقه ای استان زمان: یکشنبه, 24 تیر,1403 بازدید: 9