نمایش جزئیات مطلب

نقش روابط عمومی در توسعه سازمان ها بی بدیل است

در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره روابط عمومی های برتر و مدیران برتر دستگاه های اجرایی استان اکبر باقری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در مصاحبه با خبرنگارصدا و سیمای زنجان گفت: نقش روابط عمومی در توسعه سازمان ها بی بدیل است.

نقش روابط عمومی در توسعه سازمان ها بی بدیل است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، باقری با اشاره به اهمیت بهبود تعاملات بین سازمان و جامعه تحت پوشش آن افزود: یکی از مهم ترین وظایف یک روابط عمومی پویا و فعال، تلاش برای انتشار فعالیت ها و اهداف سازمانی و برانگیختن توجه عمومی نسبت به عملکرد آن سازمان یا مجموعه می باشد ، البته باید ارتباط دو سویه باشد و مشکلات و چالش ها هم به گوش مدیران برسد تا درصدد رفع و حل آن باشند.

وی ادامه داد : به هر میزان روابط عمومی قوی تر عمل کند موجب افزایش رضایت مندی می شود و یکی از ابزارهای روابط عمومی اطلاع رسانی در سایت و شبکه های اجتماعی به جمعیت تحت پوشش است که باید با قدرت و با برنامه در جهت اقناع گیرندگان خدمات گام بردارد.

شایان ذکر است، در این مراسم محسن افشارچی استاندار زنجان از اکبر باقری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان به جهت کسب عنوان مدیر برتر رسانه ای استان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل نمود.