نمایش جزئیات مطلب

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان ستاد ارتباطات مردمی وزارت نفت در شرکت گاز استان زنجان آغاز به کار کرد

همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان ،زنجان ستاد ارتباطات مردمی وزارت نفت از ۸ صبح روز پنجشنبه 14/10/1402 در شرکت گاز استان زنجان آغاز به کار کرد.

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان  ستاد ارتباطات مردمی وزارت نفت در شرکت گاز استان زنجان آغاز به کار کرد


به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، نماینده وزارت نفت و مدیرکل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات در گفت وگو با روابط عمومی شرکت گاز استان، زنجان اظهار داشت: میز خدمت وزارت نفت در راستای رسیدگی مستقیم و بدون واسطه به مسائل و مشکلات مردم و مشترکین و کارکنان شرکت گاز و سایر شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت در استان زنجان ایجاد شده است تا مراجعه کنندگان بتوانند مسائل و مطالبات خود را در آن مطرح کنند.
مرتضی رضیئی با اشاره به اینکه میز خدمت وزارت نفت با هدف تکریم ارباب رجوع آسان‌سازی و تسریع روند پیگیری مطالبات، شکایات و درخواست‌های مردم استان در شرکت گاز زنجان ایجاد شده است، افزود: سیاستی که دولت سیزدهم در این طرح پیش گرفته است ره گشایی و گره‌گشایی مسائل مردم است و مسئولان در قالب این طرح با شنیدن مسائل مطرح شده در چارچوب قانون به آنها رسیدگی می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه مردم حق دارند با مسئولان و خدمت گذاران خود دیدار داشته باشند تا مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند، اذعان داشت: وقتی مردم به صورت چهره به چهره با مسئولان دیدار کرده و مسائل خود را مطرح می‌کنند راحتر باور می‌کنند که به مسائل‌شان رسیدگی می‌شود و قانع خواهند شد. نماینده وزارت نفت و مدیرکل،‌ بازرسی نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات پاسخگویی شفاف سازی و تقویت سازوکارهای کنترلی و مدیریت یکپارچه، امور نظارت بر نحوه اطلاع رسانی به موقع در خصوص ضوابط و مقررات ابلاغی و اخلاق مداری کارکنان شرکت را از جمله برنامه‌های پیش روی ستاد ارتباطات مردمی وزارت نفت خواند و یاد آور شد: در کنار پاسخگویی به مطالبات و مسائل مراجعه کنندگان بر نحوه عملکرد مدیران و مسئولان استانی در راستای خدمات رسانی به مردم نظارت می‌شود.
رضیئی با بیان اینکه عمده مسائل مطرح شده در این ستاد در زمینه اشتغال و تبدیل وضعیت کارکنان شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت است، افزود: با توجه به تجربیات گذشته در استان‌های مختلف عمده درخواست‌های مراجعه کنندگان در زمینه اشتغال و یا تبدیل وضعیت از پیمانی به قرار دادی و یا قرار دادی به رسمی است که سعی می‌کنیم در چارچوب ضوابط و قانون به مسائل مطرح شده پاسخگو باشیم و آنها را راهنمایی کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم استان با مراجعه به میز خدمت وزارت نفت مسائل و مشکلات خود را در حوزه این وزارتخانه به کارشناسان مربوطه ارائه کرده و سپس با دریافت کد رهگیری از سامانه سامد یا ۱۱۱ روند انجام کار خود را پیگیری کنند.
در ادامه مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌های شرکت گاز زنجان در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان اظهارداشت: شرکت گاز استان زنجان در کنار بهره‌برداری و افتتاح طرح‌های مختلف گاز رسانی در سطح استان با استقرار ستاد ارتباطات مردمی به شکایات و تقاضای مردمی در حوزه وزارت خانه نفت رسیدگی می‌کند.
رحیم سلیمانی‌نژاد با بیان اینکه ستاد ارتباطات مردمی وزارت نفت شماره (18) با حضور مرتضی رضیئی در محل ساختمان مرکزی شرکت گاز استان زنجان مستقر شده و آماده پاسخگویی مراجعه کنندگان است، خاطر نشان کرد: ستاد شماره (18) از روز پنجشنبه 14/10/1402 تا روز شنبه 16/10/1402 به مدت ۳ روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر در محل استقرا خود آماده پاسخگویی به متقاضیان، شهروندان، مشترکین و کارکنان شرکت گاز استان زنجان است.
انتهای پیام/

زمان:
بازدید: 18