برنامه شماره 2 : افزایش کیفیت خدمات پستی عنوان برنامه عملیاتی: افزایش کیفیت خدمات پستی شماره برنامه عملیاتی 2 نام دستگاه اجرایی: اداره کل پست استان زنجان دلایل و ضرورت انتخاب موضوع: - ارائه سریع سرویس های پستی و خدمات به مشتریان -سنجش و کسب رضایت مشتریان مزایای حاصل از اجرای برنامه عملیاتی: الکترونیکی نمودن مدت سیر مرسولات پستی از زمان قبول تا لحظه توزیع برای کسب رضایت 100 درصدی مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در استان میزان پیشرفت برنامه عملیاتی: 95 درصد توضیحات تکمیلی: - تلاش برای قرار گرفتن در بین 10 استان برتر کشور در ارائه خدمات. - کنترل روزانه سامانه call center و سامانه eop (سامانه رسیدگی به شکایت مشتریان) در کمترین زمان. - کنترل نامه رسانها از طریق سامانه رهیاب متصل به gps تلفن همراه . - کنترل ناوگان حمل و نقل مبادله پستی درون استانی و برون استانی با سیستم RFID جهت افزایش ضریب امنیت پستی . - اجرای نظام پرداخت جریمه در قبال عدم اجرای تعهدات زمانی توزیع مرسولات برای جلب رضایت مشتریان . کاربر: اداره کل پست استان زنجان - محمدرضا ملکی دسته ها: برنامه های عملیاتی دستگاه های اجرایی 98 زمان: دوشنبه, 07 مرداد,1398 بازدید: 456 کلمات کلیدی: برنامه عملیاتی پورتال استان زنجان اداره کل پست استان زنجان سال 98 کدگذاری و فناوری اطلاعات افزایش کیفیت خدمات پستی