خدمات دستگاه های اجرایی

برنامه شماره 2 : افزایش کیفیت خدمات پستی

عنوان برنامه عملیاتی: افزایش کیفیت خدمات پستی
شماره برنامه عملیاتی 2
نام دستگاه اجرایی:  اداره کل پست استان زنجان
دلایل و ضرورت انتخاب موضوع:

- ارائه سریع سرویس های پستی و خدمات به مشتریان
-سنجش و کسب رضایت مشتریان

مزایای حاصل از اجرای برنامه عملیاتی:

 الکترونیکی نمودن مدت سیر مرسولات پستی از زمان قبول تا لحظه توزیع برای کسب رضایت 100 درصدی مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در استان 

میزان پیشرفت برنامه عملیاتی: 95 درصد

توضیحات تکمیلی:

- تلاش برای قرار گرفتن در بین 10 استان برتر کشور در ارائه خدمات.
- کنترل روزانه سامانه call center  و سامانه eop (سامانه رسیدگی به شکایت مشتریان) در کمترین زمان.
- کنترل نامه رسانها از طریق سامانه رهیاب متصل به gps تلفن همراه .

- کنترل ناوگان حمل و نقل مبادله پستی درون استانی و برون استانی با سیستم RFID جهت افزایش ضریب امنیت پستی .

- اجرای نظام پرداخت جریمه در قبال عدم اجرای تعهدات زمانی توزیع مرسولات برای جلب رضایت مشتریان .