خدمات دستگاه های اجرایی

برنامه شماره 3 : ارائه خدمات غیر حضوری به بیمه شدگان و کارفرمایان محترم

عنوان برنامه عملیاتی:  ارائه خدمات غیر حضوری به بیمه شدگان و کارفرمایان
شماره برنامه عملیاتی 3
نام دستگاه اجرایی: اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان 
دلایل و ضرورت انتخاب موضوع:

- در راستای تحق دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیکی سازمان 
- بخشنامه شماره 5977 مورخ 97/12/28

مزایای حاصل از اجرای برنامه عملیاتی:

 تسهیل در ارائه  خدمات سازمان به بیمه شدگان و کارفرمایان محترم 

میزان پیشرفت برنامه عملیاتی:  87 درصد

توضیحات تکمیلی:

- به منظورارائه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی طرح درگاه متمرکز ارائه خدمات به آدرس eservices.tamin.ir  برای بیمه شدگان و کارفرمایان محترم در استان از اول سال 98 راه اندازی شده است که در حال حاضر 45 خدمت بصورت غیر حضوری ارائه می شود و تا پایان سال این تعداد به 65 خدمت غیر حضوری خواهد رسید 

- برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی  خدمات غیر حضوری سازمان با مراجع استانی و مکاتبه با دستگاهها ی استانی و شهرستانی و اصناف و اتحادیه ها و مراجعه حضوری به کارگاههای بزرگ