خدمات دستگاه های اجرایی

توسعه بازار صنایع دستی و برگزاری نمایشگاهها و بازارچه های صنایع دستی - (17021373104)

عنوان خدمت: توسعه بازار صنایع دستی و برگزاری نمایشگاهها و بازارچه های صنایع دستی
شناسه خدمت:
17021373104
نام دستگاه اجرایی:  اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان 
نوع خدمت:

خدمت به شهروندان (G2C) 

خدمت به کسب و کار (G2B) 

مدارک مورد نیاز: مدارک لازم برای اخذ مجوز برگزاری بازارچه موقت:        
1.       طرح توجیهی برگزاری بازارچه موقت
2.       مدارک و مستندات مربوط به سابقه برگزاری بازارچه موقت در سنوات گذشته (درصورت برگزاری)
3.       تصویر اساسنامه شرکت و آگهی آخرین تغییرات ثبتی شرکت
4.       تصویر آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی
                               ارایه اسناد مثبته درخصوص قرارداد اجاره فضای بازارچه موقت 
                   مدارک لازم برای اخذ مجوز برگزاری نمایشگاه داخلی:
1.    طرح توجیهی برگزاری نمایشگاه داخلی (فرم شماره 1)
2.    مدارک و مستندات مربوط به سابقه برگزاری نمایشگاه داخلی در سنوات گذشته (در صورت برگزاری)
3.    تصویر اساسنامه شرکت و آگهی آخرین تغییرات ثبتی شرکت
4.    تصویر آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی
5.    ارایه اسناد مثبته در خصوص قرارداد اجاره فضای نمایشگاه
6.    ارایه پلان فضای نمایشگاهی اختصاص یافته به مشارکت کنندگان یک ماه پیش از برگزاری نمایشگاه
هزینه ارائه خدمت: این خدمت به صورت رایگان به متقاضیان ارائه می شود
مدت زمان ارایه خدمت: متقاضیان برگزاری نمایشگاههای داخلی می بایست برای اخذ مجوز مربوطه، حداقل 3 ماه پیش از تاریخ برگزاری درخواست رسمی خود را به همراه طرح توجیهی، مشخص نمودن مکان برگزاری، سوابق کاری و اسناد و مدارک شرکت به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان ارائه نمایند.
بررسی و کارشناسی مدارک توسط اداره کل استان که پس از حدود 15 روز کاری به متقاضیان اعلام خواهد شد.